اس ام اس هاي عاشقانه (2)
نوشته شده توسط : N@r!m@n

 

*****************************
همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد .
*****************************
خیالت راحت ، دیگر اشکی نیست که به بالینت بریزد و احساس را شکوفا کند ، تنها بغضیست که فرو رفتنش حسرت در چشمانم می تازد .
*****************************
بریدم بند ناف دلبستگی را با قیچی دلسردی .
*****************************
رابطه ی قلبی دو دوست نیاز به بیان الفاظ و عبارات ندارد . (جبران خلیل جبران)
*****************************
نماز عشق ترتیبی ندارد ، چرا که با نخستین سر بر خاک گذاردن ، دیگر برخواستی نیست . (ارد بزرگ
)
*****************************
اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ، او جانشین همه ی نداشتن های من است .
*****************************
خدايا به من زیستی عطا کن که در لحظه ی مرگ ، به بی ثمری لحظه ای که برای زیستن تلف کردم ، سوگوار نباشم .
*****************************
ارزش وجودی انسان به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد .
*****************************
هرکس را نه بدان گونه که هست احساسش می کنند ، بدان گونه که احساسش می کنند ، هست .
*****************************
زندگی مثل دیکته است،هی غلط می نویسیم و هی پاک می کنیم ،دوباره می نویسیم و باز پاک می کنیم ، غافل از اینکه یه روز داد می زنند ورقه ها بالا
*****************************
اتل متل لالایی ، گلم چه بی وفایی ، عزیز دل من کجایی ، دوست دارم خدایی .
*****************************
شکسته شیشه ی قلبم ، کجایی مرحم دردم ، تو را در غربت عشقم غریبانه صدا کردم ، صدا کردم تو را هستی شنیدی و گذر کردی ، مرا آواره و تنها گدای در به در کردی. .
*****************************
از جرم عشق گر پیش کسم راه نیست ، یا رب تو آگهی که محبت گناه نیست .
*****************************
زندگی تلخ ترین خواب من
است ، خسته ام ، خسته از این خواب بلند .
*****************************
هر وقت نتوانستی کسی را فراموش کنی بدان هنوز تو در خاطرش هستی .
*****************************




:: موضوعات مرتبط: پيامك , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس هاي عاشقانه (2) ,
:: بازدید از این مطلب : 813
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : جمعه 3 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: